پرده زبرا چیست

يکشنبه 19 مرداد 1399
15:26
milad farhani


پرده زبرا چیست

در مقاله پرده زبرا چیست قصد داریم به شما اطلاعات کاملی از کاربرد پرده زبرا بدهیم و همچنین توضیح خواهیم داد که چرا پرده زبرا برای منزل مناسب است. استفاده از پرده زبرا در هر قسمتی از منزل امکان پذیر است. پس اینکه پرده زبرا آشپزخانه یا پرده زبرا پذیرایی خیلی باور درستی نیست. پرده زبرا آشپزخانه می‌تواند فوق العاده باشد اما تنها کاربرد پرده زبرا آشپزخانه نیست. در ادامه با ما همراه باشید.


پرده زبرا ، زیباترین نوع پرده

درگذشته شما مجبور بودید که از بین پرده های توری و پرده کرکره یکی را انتخاب و استفاده نمایید. اما حس داشتن پرده توری و کرکره بصورت همزمان می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. حال اینکه پرده زبرا با رنگبندی های متنوع و طرح های خاص و زیبایی که دارد می‌تواند این حس و لذت را در شما دوچندان نماید. همانطور که همه ما می‌دانیم آشپزخانه قلب یک خانه است. پرده زبرا آشپزخانه می‌تواند زیبایی قلب خانه شما چندبرابر نماید. با این تفاوت که علاوه بر زیبایی ، بسیار با دوام و کاربردی نیز هست. اگر همواره به لوازم و تجهیزات لوکس و لاکچری می‌اندیشید، در انتخاب پرده حتما پرده زبرا را انتخاب خواهید کرد. پرده زبرا منزل و محیط کار شما را باکلاس می‌کند.

پرده زبرا آشپزخانه و پذیرایی

کاربرد پرده زبرا چیست

در مقاله پرده زبرا چیست قرار شد که کاربرد پرده زبرا را نیز بگوییم. همانطور که پیش تر نیز گفتیم آشپزخانه یکی از مهمترین نقاط خانه برای خانم ها است. اکثر بانوان دوست دارند تا زمانیکه در آشپزخانه حضور دارند از آن لذت ببرند. یکی از نکات اصلی نور آشپزخانه است. پرده های معمولی و کرکره ای اگر پنجره را پوشش دهند نوری وجود نخواهد داشت و اگر بصورت کامل جمع شوند ممکن است حریم خصوصی بانوان را از بین ببرد. پرده زبرا آشپزخانه دقیقا این مشکل را برای شما رفع می‌نماید. پرده زبرا آشپزخانه بواسطه مدل و طرح زیبایی که دارد علاوه بر زیبایی، نور محیط را هم کنترل می‌نماید و دقیقا پرده زبرا آشپزخانه همان چیزی است که بانوان آن را می‌پسندند.

پرده زبرا نه تنها برای آشپزخانه بلکه برای پذیرایی نیز کاملا مناسب است. داشتن ظاهری لوکس و زیبا می‌تواند پذیرایی و اتاق نشیمن منزل شما را کاملا دلنشین و باکلاس نماید. برای داشتن یک خانه لوکس و زیبا همین الان اقدام به انتخاب و خرید پرده زبرا نمایید.

جهت مشاهده فروشگاه اینترنتی پرده زبرا کلیک نمایید.

پرده اتاق خواب چطور؟ سوال اینجاست که پرده زبرا برای اتاق خواب و اتاق کودک نیز بسیار مناسب است.
پرده زبرا تصویری می‌تواند یک گزینه مناسب برای اتاق خواب و اتاق کودک است. شما می‌توانید روی پرده زبرا ، تصاویر فانتزی و یا از کارتن های مورد علاقه فرزندتان چاپ نمایید تا علاوه بر استفاده از زیبایی های پرده زبرا طرح مورد علاقه فرزندانتان را چاپ نمایی و هدیه ای زیبا را به فرزندانتان بدهید.

جهت مشاهده و خرید پرده زبرا تصویری کلیک نمایید.

خودتان را روی پرده ببینید

شما میتوانید عکس های خود و خانواده را نیز روی پرده ا چاپ نمایید و از داشتن یک پرده با تصویر خانوادتان لذت ببرید. این موضوع فقط به تصاویر شخصی و خنوادگی شما محدود نمیشود و شما عزیزان میتوانید تصاویر مورد علاقه خود از یک منظره، حیوانات، شخصیت فوتبالی و یا هنرمندان و … را روی پرده زبرا چاپ نمایید تا از این قابلیت ویژه پرده زبرا نهایت استفاده را ببرید.

پرده زبرا تصویری

پرده زبرا عروس پرده ها

چرا پرده زبرا ؟ قاعدتا خیلی از بانوان در هنگام خرید پرده همچنان سراغ انواع پرده های قدیمی بروند و معتقد باشند که آن پرده ها همچنان زیبایی و جذابیت خود را دارند. شاید درخصوص برخی از مدل های پرده این موصوع صادق باشد ما نکته جالب توجه این است که هیچ یک از مدل های پرده نمیتواند به شما حس خوب پرده زبرا را بدهند به این خاطر که پرده زبرا علاوه بر زیبایی و دوام بالا به شما این امکان را میدهد که بتوانید نور محیط منزل را تنظیم نمایید. شما براحتی میتوانید میزان نور ورودی به داخل را تنظیم نمایید و همزمان از داشتن یک پرده زیبا با طرح و مدل خاص لذت ببرید.

نکته جالب و جذاب پرده زبرا از آنجایی وارد بحث میشود که شما پرده زبرا برقی و ریکوت دار تهیه کرده باشید. این یعنی شما در حالیه روی تخت و یا کاناپه مشغول استراحت هستید با یک ریموت میتوانید پرده منزل خود را براحتی باز یا بسته نمایید. این ویژگی یکی از بزرگترین و مهمترین ویژگی های پرده زبرا است.

کاربرد پرده زبرا در محیط کار چیست

چرا پرده زبرا در محیط کار ؟ کاربرد پرده زبرا فقط به استفاده در منزل محدود نمی‌شود. پرده زبرا تصویری به شما این امکان را می‌دهد تا با چاپ لوگو ، نام و حتی نمونه کار خود از آن در محیط های اداری و دفتری و همچنین در سالن های زیبایی و مغازه ها استفاده نمایید. تصور بفرمایید در دفتر کار شما بجای استفاده از پرده های معمولی از پرده هایی استفاده شده که نام و لوگو شما رو روی آن چاپ شده است و تمام مراجعین شما با دیدن این منظره قطعا به پرستیژ کاری شما پی خواهند برد. در یک سالن زیبایی شما با چاپ تصاویر مدل های کاریتان علاوه برداشتن یک پرده زیبا و شیل همزمان تبلیغات کار خود را نیز انجام دهید.

پرده زبرا نه تنها زیبایی و دوام بالایی دارد بلکه قیمت پرده زبرا بسیار مناسب و اقتصادی است.

اکثر افراد خوش سلیقه به محض آشنایی با پرده زبرا آن را انتخاب میکنند.

برخی ویژگی های پرده زبرا :

  • سبک
  • زیبایی
  • دوام بلا
  • رنگبدی
  • طراحی زیبا
  • جنس خوب
  • قیمت مناسب
  • قابلیت شستشو
  • باز و بسته کردن راحت
  • امکان تنظیم میزان نور ورودی
  • امکان چاپ تصویر روی پرده زبرا
  • امکان تهیه پرده زبرا برقی و ریموت دار

نقش پرده در دکوراسیون داخلی منزل و محل کار بسیار مهم و حیاتی است. برای تغییر دکوراسیون و تغییرات چشمگیر و همچنین زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل و محل کار خود، پرده زبرا بهترین انتخاب است.

پرده زبرا چیست

مقاله پرده زبرا چیست را مطالعه نمودید. امید است که تا آخر این مقاله با ما همراه بوده باشید.


[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی انحصاری پرده زبرا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]